Rok 1991

Lp.

Data

W sprawie

1

30.03.91

zakładowego planu kont

2

13.06.91

wyznaczenia terminu rozprawy administracyjnej


Rok 1993

Lp.

Data

W sprawie

1

31.12.93

wprowadzenia w życie regulaminu rozdziału nagród z zakładowego funduszu nagród Urzędu Gminy Kikół

2

31.12.93

regulaminu podziału środków z zakładowego funduszu socjalnego i mieszkaniowego w Urzędzie Gminy w Kikole


Rok 1994

Lp.

Data

W sprawie

1

30.05.94

regulaminu podziału środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych w Urzędzie Gminy Kikół

2

30.06.94

opracowania regulaminu organizacyjnego Urzędu na czas „W”


Rok 1996


Lp.

Data

W sprawie

1

31.01.96

regulaminu Komisji Przetargowej

2

31.01.96

powołania Komisji Przetargowej

3

19.04.96

powołania dodatkowych członków do komisji przetargowej

4

13.05.96

powołania dodatkowych członków do komisji przetargowej

5

29.05.96

powołania dodatkowych członków do komisji przetargowej

6

08.11.96

powołania dodatkowych członków do komisji przetargowej

7

09.07.96

regulaminu zakładowego funduszu świadczeń socjalnych

8

15.11.96

powołania Komisji do odbioru końcowego sieci wodociągowej wraz z przyłączami we wsi Sumin

9

15.11.96

powołania Komisji do odbioru końcowego sieci wodociągowej wraz z przyłączami we wsiach: Kikół Wieś, Konotopie, Jarczechowo gm. Kikół


Rok 1997

Lp.

Data

W sprawie

1

14.03.97

powołania komisji przetargowej

2

14.03.97

powołania dodatkowych członków do komisji przetargowej

3

14.04.97

powołania dodatkowych członków do komisji przetargowej

4

28.05.97

przeprowadzenia inwentaryzacji okresowej

5

10.06.97

upoważnienia sekretarza gminy i pracowników Urzędu Gminy do załatwiania spraw w imieniu Wójta Gminy


Rok 1998

Lp.

Data

W sprawie

1

01.10.98

powołania dodatkowych członków do komisji przetargowej


Rok 1999

Lp.

Data

W sprawie

1

26.02.99

powołania Komisji Przetargowej

2

31.03.99

powierzenie funkcji inkasenta w sołectwie Kikół

3

31.03.99

powołanie pełnomocnika ds ochrony informacji niejawnych

4

10.06.99

określenia stanowisk związanych z dostępem do informacji niejawnych

5

18.06.99

wyznaczenie osoby na administratora bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Gminy

6

20.10.99

ustanowienia pełnomocnika wyborczego

7

27.10.99

powołania Komisji do odbioru końcowego kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Kikół II-etap

8

30.11.99

instrukcji inwentaryzacyjnej

9

06.12.99

zakładowego planu kont

10

15.12.99

powołania komisji likwidacyjnej środków trwałych, pozostałych środków trwałych w używaniu materiałów i zbiorów bibliotecznych, zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. nr 121, poz. 591) i zarządzenia nr 46 z dnia 01.08.95 r. w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia rachunkowości regulaminem kontroli wewnętrznej w Urzędzie Gminy w Kikole

11

18.12.99

wdrożenia techniczno organizacyjnych działań na rzecz ochrony danych osobowych występujących i przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Kikole

Rok 2000

Lp.

Data

W sprawie

1

30.04.00

przeprowadzenia inwentaryzacji okresowych


Rok 2001

Lp.

Data

W sprawie

1

31.07.01

ustalenia wielkości pogotowia kasowego i zapasów znaków opłaty skrbowej

2

13.07.01

Przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w Szkole Podstawowej w Zajeziorzu

3

25.09.01

powołania Przewodniczącego komisji Inwentaryzacyjnej oraz zespołów spisowych celem dokonania spisu z natury środków trwałych, pozostałych środków trwałych w używaniu, zbiorów bibliotecznych na dzień 30 września 2001 r.

Rok 2002

Lp.

Data

W sprawie

1

26.02.02

powołania Komisji Przetargowej

2

20.12.02

zasad prowadzenia rachunkowości w Urzędzie Gminy z uwzględnieniem nowych zakładowych planów kont