ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA – URZĘDU GMINY KIKÓŁ
Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego.
Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu: poniedziałek-piątek: 7:15 - 15:15 do Sekretariatu Urzędu Gminy w Kikole mieszczącego się w pokoju nr 10 (I pietro) przy Palcu Kościuszki 7 w Kikole na następujących nośnikach danych:
- Pamięć masowa USB
- Płyta CD-RW,DVD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- PDF
- ZIP
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Link do Skrzynki Podawczej Urzędu Gminy w Kikole
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Mariusz Marciniak |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Mariusz Marciniak |
Data wprowadzenia: | 2008-05-08 08:46:03 |
Opublikował: | Mariusz Marciniak |
Data publikacji: | 2008-05-08 09:52:19 |
Ostatnia zmiana: | 2017-04-21 13:12:34 |
Ilość wyświetleń: | 7855 |