Zarządzenie Nr 46/2010
Wójta Gminy Kikół
z dnia 17 czerwca 2010 r.
w sprawie powołania Gminnej Komisji Konkursowej
Na podstawie Wytycznych Wojewody Kujawsko – Pomorskiego w sprawie planowania, organizacji i realizacji zadań obronnych, ochrony ludności oraz z zakresu zarządzania i reagowania kryzysowego na lata 2007 – 2012 oraz kalendarzowego Planu Działania Wójta Gminy Kikół w zakresie realizacji zadań obronnych na terenie gminy Kikół na 2010 r.,
§ 1. Powołuje się Gminną Komisję Konkursową do rozstrzygnięcia etapu gminnego konkursu na plakat pod hasłem: „Obrona Cywilna wokół nas – Alarm!- Każdy wie jak zachować się” w składzie:
1. Krzysztof Milak - Sekretarz Gminy – przewodniczący;
2. Anna Katarzyna Baranowska - Dyrektor GZEAPO – członek;
3. Jan Piotrowski - Komendant Straży Gminnej – członek;
4. Barbara Wojciechowska - inspektor ds. wojskowych i obronnych – członek.
§ 2. Gminna Komisja Konkursowa dokona przeglądu i oceny prac zgodnie z wcześniej opracowanym regulaminem konkursu.
§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 18/08 Wójta gminy Kikół - Szefa OC Gminy Kikół z dnia 28 maja 2008 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Konkursowej.
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierzam inspektorowi ds. wojskowych i obronnych.
Załącznik do Zarządzenia Nr 46/2010
Wójta Gminy Kikół
z dnia 17 czerwca 2010 r.
REGULAMIN ETAPU GMINNEGO KONKURSU NA PLAKAT
„OBRONA CYWILNA WOKÓŁ NAS – ALARM - KAŻDY WIE JAK ZACHOWAĆ SIĘ”
Konkurs organizowany jest pod patronatem Wojewody Kujawsko – Pomorskiego.
Celem konkursu jest upowszechnianie i pogłębianie wiedzy o ochronie ludności oraz pracy służb ratowniczych wśród młodzieży szkół podstawowych i gimnazjalnych województwa kujawsko – pomorskiego.
Konkurs ma uświadomić pokoleniu młodych ludzi zagrożenia cywilizacyjne, możliwości zapobiegania zdarzeniom kryzysowym, sposoby reagowania w przypadku ich wystąpienia a oddziaływaniem wizualnym przybliżyć mieszkańcom regionu aspekty ochrony ludności i zagrożeń cywilizacyjnych.
- zagrożenia cywilizacyjne nowego milenium;
- reagowanie na zdarzenia kryzysowe;
- sposoby działania wyspecjalizowanych służb ratowniczych;
- cele i zadania ochrony ludności.
3. Uczestnicy konkursu (w dwóch przedziałach wiekowych):
- I grupa: uczniowie szkół podstawowych gminy Kikół;
- II grupa: uczniowie szkół gimnazjalnych gminy Kikół.
4. Technika wykonania pracy plastycznej w formie plakatu jest dowolna.
5. Uczestnictwo w konkursie jest dobrowolne.
II. USTALENIA DOTYCZĄCE PRZEBIEGU ETAPU GMINNEGO KONKURSU
1. O udziale w etapie gminny konkursu decyduje:
a) zgłoszenie z każdej szkoły (podstawowej i gimnazjalnej), która przystąpiła do konkursu maksymalnie do 15 prac plastycznych w terminie do dnia 09.04.2010 r.,
b) właściwe opisanie zgłoszonych prac:
- imieniem i nazwiskiem autora;
2. Gminna Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Kikół – Szefa OC dokona oceny dopuszczonych do konkursu prac plastycznych, przyzna wyróżnienia i nagrody rzeczowe.
3. Nagrodzone osoby zostaną uhonorowane okolicznościowymi dyplomami oraz nagrodami ufundowanymi przez Szefa OC Gminy podczas zakończenia roku szkolnego.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Barbara Wojciechowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Mariusz Marciniak |
Data wprowadzenia: | 2010-08-31 13:36:17 |
Opublikował: | Mariusz Marciniak |
Data publikacji: | 2010-08-31 13:38:03 |
Ostatnia zmiana: | 2010-08-31 13:38:14 |
Ilość wyświetleń: | 1189 |