Zarządzenie Nr 46/2010
Wójta Gminy Kikół

z dnia 17 czerwca 2010 r.

w sprawie powołania Gminnej Komisji Konkursowej 

Na podstawie Wytycznych Wojewody Kujawsko – Pomorskiego w sprawie planowania, organizacji i realizacji zadań obronnych, ochrony ludności oraz z zakresu zarządzania i reagowania kryzysowego na lata 2007 – 2012 oraz kalendarzowego Planu Działania Wójta Gminy Kikół w zakresie realizacji zadań obronnych na terenie gminy Kikół na 2010 r., 

zarządzam co następuje: 

§ 1. Powołuje się Gminną Komisję Konkursową do rozstrzygnięcia etapu gminnego konkursu na plakat pod hasłem: „Obrona Cywilna wokół nas – Alarm!- Każdy wie jak zachować się” w składzie: 

1. Krzysztof Milak - Sekretarz Gminy – przewodniczący; 

2. Anna Katarzyna Baranowska - Dyrektor GZEAPO – członek; 

3. Jan Piotrowski - Komendant Straży Gminnej – członek; 

4. Barbara Wojciechowska - inspektor ds. wojskowych i obronnych – członek. 

§ 2. Gminna Komisja Konkursowa dokona przeglądu i oceny prac zgodnie z wcześniej opracowanym regulaminem konkursu. 

§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 18/08 Wójta gminy Kikół - Szefa OC Gminy Kikół z dnia 28 maja 2008 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Konkursowej. 

§ 4. Wykonanie zarządzenia powierzam inspektorowi ds. wojskowych i obronnych. 


Załącznik do Zarządzenia Nr 46/2010
Wójta Gminy Kikół
z dnia 17 czerwca 2010 r.

REGULAMIN ETAPU GMINNEGO KONKURSU NA PLAKAT 
„OBRONA CYWILNA WOKÓŁ NAS – ALARM - KAŻDY WIE JAK ZACHOWAĆ SIĘ” 

Konkurs organizowany jest pod patronatem Wojewody Kujawsko – Pomorskiego. 

Celem konkursu jest upowszechnianie i pogłębianie wiedzy o ochronie ludności oraz pracy służb ratowniczych wśród młodzieży szkół podstawowych i gimnazjalnych województwa kujawsko – pomorskiego. 

Konkurs ma uświadomić pokoleniu młodych ludzi zagrożenia cywilizacyjne, możliwości zapobiegania zdarzeniom kryzysowym, sposoby reagowania w przypadku ich wystąpienia a oddziaływaniem wizualnym przybliżyć mieszkańcom regionu aspekty ochrony ludności i zagrożeń cywilizacyjnych. 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE 

1. Zakres tematyczny: 

- zagrożenia cywilizacyjne nowego milenium; 

- reagowanie na zdarzenia kryzysowe; 

- sygnały alarmowe; 

- sposoby działania wyspecjalizowanych służb ratowniczych; 

- cele i zadania ochrony ludności. 

2. Organizatorzy konkursu: 

- dyrektor szkoły; 

- Szef Obrony Cywilnej Gminy. 

3. Uczestnicy konkursu (w dwóch przedziałach wiekowych): 

- I grupa: uczniowie szkół podstawowych gminy Kikół; 

- II grupa: uczniowie szkół gimnazjalnych gminy Kikół. 

4. Technika wykonania pracy plastycznej w formie plakatu jest dowolna. 

5. Uczestnictwo w konkursie jest dobrowolne. 

II. USTALENIA DOTYCZĄCE PRZEBIEGU ETAPU GMINNEGO KONKURSU 

1. O udziale w etapie gminny konkursu decyduje: 

a) zgłoszenie z każdej szkoły (podstawowej i gimnazjalnej), która przystąpiła do konkursu maksymalnie do 15 prac plastycznych w terminie do dnia 09.04.2010 r., 

b) właściwe opisanie zgłoszonych prac: 

- imieniem i nazwiskiem autora; 

- adresem zamieszkania; 

- wiekiem autora pracy; 

- pieczątką szkoły. 

2. Gminna Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Kikół – Szefa OC dokona oceny dopuszczonych do konkursu prac plastycznych, przyzna wyróżnienia i nagrody rzeczowe. 

3. Nagrodzone osoby zostaną uhonorowane okolicznościowymi dyplomami oraz nagrodami ufundowanymi przez Szefa OC Gminy podczas zakończenia roku szkolnego.