Wyszukaj:
Urząd Gminy Kikół
Strona główna
Najnowsze artykuły
Mapa biuletynu
Katalog firm nowe
  Informacje ogólne
•  Ogłoszenia ważne!
•  Informacja dla Osób Niesłyszących ważne!
  Organy
•  Wójt Gminy
•  Rada Gminy
  Gmina
•  Charakterystyka ogólna
•  Dane statystyczne
•  Jednostki organizacyjne
•  Jednostki pomocnicze
•  Stowarzyszenia i związki międzygminne
•  Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
•  Oświadczenia majątkowe
•  Zasady utrzymania czystości i porządku
•  Majątek Gminy
•  Ochrona środowiska
•  Zasady odśnieżania dróg gminnych w sezonie 2013-2014
•  Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw - karty usług
•  NIP i REGON
•  Ewidencja szkół i przedszkoli niepublicznych
•  REJESTR ŻŁOBKÓW I KLUBÓW DZIECIĘCYCH
  Przetargi
•  Otwarte ważne!
•  Roztrzygnięte
•  Unieważnione
•  Archiwalne
•  W toku
  Przetargi na nieruchomości
•  Otwarte ważne!
•  Zamknięte
  Zamówienia publiczne poniżej 14 tysięcy euro
•  Otwarte ważne!
•  Rostrzygnięte
  Zamówienia publiczne poniżej 30 tysięcy euro
•  Otwarte ważne!
•  Rozstrzygnięte
  Konkursy
•  Ogłoszenia
•  Oferty pracy
  Urząd Gminy
•  Struktura organizacyjna
•  Załatwianie spraw
•  Regulamin urzędu
•  Regulamin pracy urzędu
•  Prowadzone rejestry i ewidencje
•  Elektroniczna Skrzynka Podawcza
  Prawo lokalne
•  Statut
•  Uchwały Rady Gminy
•  Budżet
•  Plan zagospodarowania przestrzennego
•  Zarządzenia Wójta
•  Projekty uchwał wymagające konsultacji
  Wybory
•  Wybory Prezydenckie 2010
•  Wybory Samorządowe 2010
•  Wybory do Sejmu i Senatu RP 2011
•  Wybory Samorządowe - Uzupełniające 2011 na dzień 20 listopada
•  Wybory Samorządowe - Uzupełniające 2011 na dzień 18 grudnia
•  Wybory Samorządowe- Uzupełniające 2014 na dzień 16 marca
•  Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
•  Wybory Samorządowe 2014
•  Wybory Prezydenckie 2015
•  Wybory ławnika
•  Referendum ogólnokrajowe zarządzone na dzień 6 września 2015 r.
•  Wybory do Sejmu i Senatu RP 2015
  Informacje
•  Udostępnianie Informacji Publicznej ważne!
•  Redakcja
Pomoc
Statystyki


2300340
od 28 marca 2008
Przetargi » Otwarte Wersja do druku

Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kikół wraz z podległymi jednostkami

Kikół: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy wraz z podległymi jednostkami
Numer ogłoszenia: 213670 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kikół , Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 289 46 70, faks 54 289 46 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kikol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy wraz z podległymi jednostkami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kikół wraz z podległymi jednostkami z podziałem na następujące części: CZĘŚĆ I: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; Ubezpieczenie mienia od kradzieży i rabunku; Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów; Ubezpieczenie mienia od pożaru i innych zdarzeń losowych; Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; Ubezpieczenie maszyn i urządzeń od wszystkich ryzyk; Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych; Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków CZĘŚĆ II: Ubezpieczenia komunikacyjne (Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych; Ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty Auto Casco; Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów; Ubezpieczenie Assistance).

II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Część I Zamówienia: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy prawo zamówień publicznych. Wartość przedmiotowego zamówienia jest oszacowana z uwzględnieniem zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 32 ust. 3 Ustawy. Część II Zamówienia: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy prawo zamówień publicznych. Wartość przedmiotowego zamówienia jest oszacowana z uwzględnieniem zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 32 ust. 3 Ustawy. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających: - stawek/składek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym oraz nie będzie stosował stawek minimalnych wynikających z zasady określającej minimalną składkę ubezpieczeniową dla każdej wystawionej polisy - zakresu co najmniej tożsamego z zakresem określonym w zamówieniu podstawowym w odniesieniu do poszczególnych ryzyk ubezpieczeniowych - Wykonawca przy kalkulacji składki uwzględni okres rzeczywiście udzielanej ochrony według systemu pro rata temporis za każdy dzień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji: Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003 r. z późn. zm. (jednolity tekst. Dz. U. z 2010 r. nr 11 poz. 66 z późn. zmian.) działają w formie spółki akcyjnej lub Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych i posiadają zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, gdy złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, gdy złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, gdy złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, odpowiednio do treści art. 144 ust. 1 Ustawy, jak również możliwość wprowadzenia zmian nieistotnych, tj. takich, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie, czy też na wynik postępowania. Zmiany w zawartej umowie mogą być dokonane w przypadkach wymienionych poniżej (dot. Części I i Części II zamówienia): 22.1.1. w przypadku objęcia usług ubezpieczeniowych podatkiem VAT; jedna ze stron poinformuje drugą na piśmie o konieczności zmiany zapisów umowy w związku z zaistnieniem okoliczności wskazanych powyżej i wskaże sposób ich rozwiązania; wykonawca poinformuje zamawiającego o wpływie zmiany na cenę zamówienia. 22.1.2. wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie zamawiającego; jedna ze stron poinformuje drugą na piśmie o konieczności zmiany zapisów umowy w związku z zaistnieniem okoliczności wskazanych powyżej i wskaże sposób ich rozwiązania; 22.1.3. zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia; jedna ze stron poinformuje drugą na piśmie o konieczności zmiany zapisów umowy w związku z zaistnieniem okoliczności wskazanych powyżej i wskaże sposób ich rozwiązania; wykonawca poinformuje zamawiającego o wpływie zmiany na cenę zamówienia. 22.1.4. w trakcie wykonywania zamówienia nastąpi zmiana ilości jednostek objętych ubezpieczeniem albo ich form organizacyjnych; jedna ze stron poinformuje drugą na piśmie o konieczności zmiany zapisów umowy w związku z zaistnieniem okoliczności wskazanych powyżej i wskaże sposób ich rozwiązania; wykonawca poinformuje zamawiającego o wpływie zmiany na cenę zamówienia. 22.1.5. w danym rodzaju ubezpieczeniu mienia systemem sum stałych, objętego zakresem zamówienia, nastąpi wzrost lub spadek ilości albo wartości przedmiotu ubezpieczenia; jedna ze stron poinformuje drugą na piśmie o konieczności zmiany zapisów umowy w związku z zaistnieniem okoliczności wskazanych powyżej i wskaże sposób ich rozwiązania; wykonawca poinformuje zamawiającego o wpływie zmiany na cenę zamówienia. 22.1.6. w danym rodzaju ubezpieczeniu mienia systemem pierwszego ryzyka, bądź sum stałych wystąpi konieczność podwyższenia sumy ubezpieczenia/sumy gwarancyjnej/ limitu odpowiedzialności; jedna ze stron poinformuje drugą na piśmie o konieczności zmiany zapisów umowy w związku z zaistnieniem okoliczności wskazanych powyżej i wskaże sposób ich rozwiązania; wykonawca poinformuje zamawiającego o wpływie zmiany na cenę zamówienia. 22.1.7. w trakcie realizacji zamówienia nastąpi wyczerpanie sumy ubezpieczenia/sumy gwarancyjnej/ limitu odpowiedzialności w objętym zakresem zamówienia ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka, bądź sum stałych; jedna ze stron poinformuje drugą na piśmie o konieczności zmiany zapisów umowy w związku z zaistnieniem okoliczności wskazanych powyżej i wskaże sposób ich rozwiązania; wykonawca poinformuje zamawiającego o wpływie zmiany na cenę zamówienia. 22.1.8. w ubezpieczeniach pojazdów mechanicznych nastąpi wzrost lub spadek ilości albo wartości ubezpieczonych pojazdów; jedna ze stron poinformuje drugą na piśmie o konieczności zmiany zapisów umowy w związku z zaistnieniem okoliczności wskazanych powyżej i wskaże sposób ich rozwiązania; wykonawca poinformuje zamawiającego o wpływie zmiany na cenę zamówienia. 22.1.9. powstanie nowe ryzyko ubezpieczeniowe nie przewidziane wcześniej w SIWZ, a zawierające się w oznaczeniu przedmiotu zamówienia wskazanym w ust. 3 SIWZ; jedna ze stron poinformuje drugą na piśmie o zaistnieniu powyższych okoliczności i wskaże sposób ich rozwiązania; wykonawca poinformuje zamawiającego o wpływie zmiany na cenę zamówienia; 22.1.10. Ogólne Warunki Ubezpieczenia wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia w ramach prowadzonego postępowania zawierają zapisy korzystniejsze dla Zamawiającego niż zapisy SIWZ; jedna ze stron poinformuje drugą na piśmie o zaistnieniu powyższych okoliczności; 22.1.11. korzystne dla zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmiany ogólnych warunków ubezpieczenia wykonawcy; jedna ze stron poinformuje drugą na piśmie o zaistnieniu powyższych okoliczności wskazując korzyści zmiany; wykonawca poinformuje zamawiającego o wpływie zmiany na cenę zamówienia; 22.1. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy. 22.3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażona w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności 22.4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 22.1., muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kikol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kikole Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kikole Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół (pokój nr 9 dziennik podawczy)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kikół wraz z podległymi jednostkami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZEŚĆ I: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; Ubezpieczenie mienia od kradzieży i rabunku; Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów; Ubezpieczenie mienia od pożaru i innych zdarzeń losowych; Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych, Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kikół wraz z podległymi jednostkami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne (Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów m4echanuicznych; Ubezpi3eczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty Auto Casco, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów, Ubezpieczenie Assistance.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.



Załączone dokumenty
  Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia-2 (602.8kB) pobierz pokaż
  Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (743.4kB) pobierz pokaż
  Kopia Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz mienia-1 (312.6kB) pobierz pokaż
  Załącznik nr 3 do SIWZ - Oferta (498.5kB) pobierz pokaż
  Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór pełnomocnictwa dla konsorcjum (265.9kB) pobierz pokaż
  Załącznik nr 5 do SIWZ - Projekty umów-1 (454.4kB) pobierz pokaż
  Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz szkód (1.4MB) pobierz pokaż
  Wyjaśnienia za zapytania Wykonawców (756kB) pobierz pokaż
  Kopia Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz mienia (179kB) pobierz pokaż
  pytania i odpowiedzi 27.08.2015 r. (3.8MB) pobierz pokaż
  ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (687kB) pobierz pokaż

Informację wytworzył: Magdalena Karaś - Sadowska, Data wytworzenia: (brak danych), Wprowadził do systemu: Magdalena Karaś, Data wprowadzenia: 2015-08-19 14:07:35, Zatwierdził do publikacji: Magdalena Karaś, Data publikacji 2015-08-19 14:34:01, Ostatnia zmiana: 2015-08-27 13:51:59, Historia zmian, Ilość wyświetleń: 148