Kikół, dnia 04.12.2020 r.
Zapytanie ofertowe
z dnia 04.12.2020 r.
Dotyczy procedury udzielenia zamówienia dla których wartość nie przekracza wyrażonej w złotówkach równowartości 30 000 euro na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawa zamówień publicznych. Gmina Kikół zaprasza do złożenia oferty
1. Zamawiający:
Gmina Kikół, Plac Kościuszki 7, 87 -620 Kikół
NIP 466-03-318-28
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu dla Jednostki Karmelickiej Ochotniczej Straży Pożarnej w Trutowie w ramach środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości.
Szczegóły zamówienia:
-narzędzie hydrauliczne typu kombi (nożyco – rozpieracz): I klasa zdolności cięcia, siła rozpierania min. 38 kN, minimalna odległość rozpierania 365 mm, siła ciągnięcia maks. 61 kN, dystans ciągnięcia nie mniej niż 380 mm – 1 szt.
Narzędzie musi być kompatybilne z posiadanym przez Jednostkę KOSP w Trutowie agregatem zasilającym do narzędzi hydraulicznych P 630 firmy LUKAS.
3. Termin realizacji zamówienia: do 29. 12. 2020 r.
4. Termin i warunki płatności:
Rozliczenie za wykonaną dostawę nastąpi na podstawie faktury. Zamawiający zapłaci należność przelewem na rachunek bankowy wykonawcy w terminie do 3 dni, licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury.
5. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
· wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy wg załączonego wzoru formularza ofertowego – Załącznik nr 1
· parafowany wzór umowy - Załącznik nr 2
6. Kryterium wyboru oferty jest najniższa cena.
7. Termin miejsca i składania ofert: 14.12.2020 r. do godz. 9.00
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Kikół, Pl. Kościuszki 7, 87 – 620 Kikół, pok. 10 osobiście lub listownie zatytułowane: „Oferta na zakup i dostawę sprzętu dla Jednostki Karmelickiej Ochotniczej Straży Pożarnej w Trutowie w ramach środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości.”
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Agnieszka Wasilewska tel. (54) 289 46 70 wew. 28
9. Opis sposobu przygotowania oferty
a) oferta Wykonawcy na wykonanie przedmiotu zamówienia winna być sporządzona w I egzemplarzu, w formie pisemnej, w języku polskim, napisana na maszynie do pisania, komputerze albo ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem;
b) wszystkie załączniki powinny być napisane w sposób czytelny i trwały;
c) każda poprawka w treści oferty winny być parafowane przez Oferenta;
d) oferta cenowa musi zawierać nazwę i adres Wnioskodawcy oraz podpis;
e) wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego;
f) oferta musi być złożona w dokładnie zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na zakup i dostawę sprzętu dla Jednostki Karmelickiej Ochotniczej Straży Pożarnej w Trutowie w ramach środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości.”
g) dokumenty załączone do oferty powinny mieć formę oryginału. Wszystkie strony załączników do oferty muszą być spięte (zszyte) w sposób zapobiegający zdekompletowania ich zawartości.
11. Pozostałe informacje
a) Złożenie ofert nie jest jednoznaczne z zawarciem umowy;
b) Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane;
c) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę;
zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie prowadzonego postępowania i nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego;
d) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej http;//bip.kikol.pl;
e) Po wyborze oferty zostanie zawarta umowa (Załącznik nr 2)
Załączniki:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1
2. Wzór umowy – załącznik nr 2
3. Informacja RODO- załącznik nr 3