ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro na dostawę laptopów w ramach programu Zdalna Szkoła +.
Zadanie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego internetu”
Działania 1.1 - Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach
dotycząca realizacji projektu grantowego pn. Zdalna Szkoła + wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego.
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Kikół, Pl. Kościuszki 7, 87 – 620 Kikół, NIP: 466-03-31-828
tel. 054/289-46-70
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych (laptopów) w ilości 41 szt. wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym zgodnie z poniższą specyfikacją:
1. procesor: minimum Intel Core i3
2. pamięć RAM: 8 GB
3. karta graficzna: wbudowana, np. Intel HD Graphics
4. kamera: wbudowana w ramkę ekranu
5. dźwięk: wbudowane głośniki, mikrofon
6. dysk twardy: SSD 256GB
7. przekątna ekranu: min. 14”
8. łączność: wbudowane WiFi 802.11
9. klawiatura: QWERTY
10. system operacyjny: System operacyjny MS Windows 10 Home PL
11. gwarancja: 24 miesiące
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Do oferty należy dołączyć również zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 2) oraz klauzule informacyjną (załącznik nr 3).
3. Oferta powinna zostać podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
4. Zaoferowana cena wyrażona w PLN musi być wykazana do dwóch miejsc po przecinku oraz zawierać wszelkie koszty wykonania zamówienia
V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Kikole, Plac Kościuszki 7, 87 – 620 Kikół pok. 10 w nieprzekraczalnym terminie do
dnia 1 grudnia 2020r. do godz. 10.00 w kopercie z dopiskiem „Dostawa komputerów dla potrzeb realizacji projektu grantowego pn. Zdalna Szkoła + wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego”. W przypadku ofert składanych drogą pocztową zostaną one uznane za złożone w terminie, jeżeli wpłyną do Urzędu Gminy w Kikole najpóźniej w dniu 1 grudnia 2020r. do godz. 10.10.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 1 grudnia 2020r.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoja ofertę.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez dokonania wyboru żadnej z ofert, bez podania przyczyny na każdym etapie prowadzonego postępowania, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena – 100 %. Kryterium oznacza najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotowej usługi.
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia tj. dostarczenia komputerów: do dnia 14 grudnia 2020r.
VIII. ZASADY WYBORU WYKONAWCY
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej http://bip.kikol.pl
IX. DODATKOWE INFORMACJE:
Osoby do kontaktu:
- Iwona Boguska tel. 054/289-46-70 wew. 47
- Jacek Wilkanowski tel. 054/289-46-70 wew. 47