Kikół, dn. 07.12.2021
ZAPYTANIE O CENĘ Nr GOPS.0911.9.2021 Nazwa zamówienia: „Zakup i dostawa fabrycznie nowego schodołazu gąsienicowego na potrzeby projektu „Usługi indywidualnego transportu door-to-door w Gminie Kikół” I. Nazwa i adres Zamawiającego Gmina Kikół Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół NIP: 466-03-318-28 reprezentowana przez : Joannę Małecką – Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kikole Palc Kościuszki 7a, 87-620 Kikół tel./fax 54-289-46-70. adres e-mail: gops@kikol.pl strona internetowa https://gopskikol.rbip.mojregion.info/ godziny urzędowania: poniedziałek, środa, czwartek 07:15- 15:15, wtorek 07:15 – 16:15, piątek 07:15 – 14:15. II. Sposób udzielenia zamówienia 1. Postępowanie prowadzone jest jako rozeznanie rynku, o którym mowa w sekcji 6.5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (wersja z dnia 21 grudnia 2020r) w formie zapytania o cenę upublicznionego na stronie internetowej Zamawiającego https://gopskikol.rbip.mojregion.info/ w zakładce Zamówienia publiczne poniżej 130 tysięcy zł. 2. Szacunkowa wartość zamówienia jest niższa niż 20 tyś zł netto. Zamówienie nie przekracza kwoty określonej w art.5 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) i nie wymaga stosowania ustawy. III. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego schodołazu gąsienicowego na potrzeby projektu „Usługi indywidualnego transportu door-to-door w Gminie Kikół. 2. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego schodołazu gąsienicowego o następujących parametrach: a) Waga urządzenia od 40 kg do 60kg b) Dopuszczalne obciążenie nie mniej niż 130 kg c) Moc silnika nie mniej niż 220 W d) Okres gwarancji: min. 2 lata. e) Możliwość podpięcia wózków o różnych rozmiarach i rozstawie kół f) Urządzenie wyposażone w pasy bezpieczeństwa do przypięcia pasażera g) Urządzenie wyposażone w hamulec magnetyczny h) Wysokość pokonywanego stopnia nie mniej niż 20 cm i) Możliwość rozłożenia na co najmniej 2 mniejsze elementy do transportu i przechowywania sprzętu j) Maksymalne nachylenie schodów – 35 stopni nachylenia k) Produkt musi posiadać deklarację zgodności CE 3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z obsługi urządzenia dla personelu. 4. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego słownika zamówień (CPV) – 33196200-2 sprzęt dla niepełnosprawnych. Zamówienie finansowane jest w ramach projektu pn. „Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych”, realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.8 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 IV. Termin realizacji zamówienia Termin wykonania zamówienia: do dnia 28.12.2021 r V. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. VI. Opis sposobu przygotowania oferty. 1. Kryterium wyboru oferty będzie cena 100% Ocenie w tym kryterium będą podlegały ceny brutto za wykonanie całości zamówienia, podane przez wykonawców w formularzu ofertowym. Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium (Cena) wynosi 100 pkt przy założeniu, ze 1%= 1 pkt. Oferta złożona przez danego Wykonawcę otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą ze wzoru: Najniższa cena brutto zaproponowana w ofertach Liczba punków= -------------------------------------------------------------- x100 Cena brutto badanej oferty 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą liczbę punktów. 3. Wykonawca jest zobowiązany określić cenę ofertową za wykonanie przedmiotu zamówienia w oparciu o dokumentację projektową zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte w zapytaniu ofertowym. Cena winna być obliczona ściśle według zapisów formularza ofertowego. Oferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe i obejmować będzie wszelkie koszty związane z kompleksowym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem odpowiedniej stawki podatku VAT, zgodnej z obowiązującymi przepisami. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, VIII. Miejsce i termin złożenia ofert. 1. Ofertę należy złożyć do dnia 14 grudnia 2021r. do godziny 10.00 (decyduje data wpływu do Zamawiającego) w następujący sposób: 1) w formie pisemnej w postaci papierowej osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kikole w godzinach urzędowania lub przesłana kurierem albo za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kikole, Plac Kościuszki 7a, 87-620 Kikół (pokój nr 1). przy czym zaleca się, aby oferta złożona była w zamkniętej kopercie z dopiskiem „GOPS.0911.9.2021 – „Zakup i dostawa schodołazu gąsienicowego” lub 2) zeskanowana pocztą elektroniczną na adres: programpokl@kikol.pl przy czym 2. Oferta złożona po upływie terminu składania ofert podlega odrzuceniu. 3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 5. Zamawiający dokona poprawek w ofertach: 1) oczywistych omyłek pisarskich; 2) oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. O dokonanych poprawkach w ofercie Zamawiający niezwłocznie zawiadamia o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) zostanie złożona po terminie składania ofert; 2) zostanie złożona przez Wykonawcę, który nie spełni warunku udziału 3) wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę; 4) jej treść nie będzie odpowiadała treści niniejszego Zapytania o cenę; 5) jej złożenie stanowić będzie czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów 6) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów; 7) zawierać będzie rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 8) będzie niekompletna (np. brak podpisów, brak kompletnych danych) lub będzie zawierać błędy, w tym błędy w obliczeniu ceny, które nie będą mogły być poprawione jako oczywiste omyłki w rozumieniu ust. 5 niniejszego rozdziału Zapytania o cenę. IX. Osoba uprawnione do kontaktu z wykonawcami: Lidia Usowicz – tel. 54 289-46-70 wew. 29, e-mail: programpokl@kikol.pl X. Pozostałe informacje 1. Zamawiający unieważni postępowanie jeżeli: 1) nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 3) gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 4) postępowanie obarczone jest niemożliwością do usunięcia wadą, w szczególności gdy umowa może zostać uznana za nieważną na podstawie odrębnych przepisów. 2. Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie zawarcia umowy. Zawarcie umowy nastąpi wg wzoru Zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje następujący sposób rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia: podstawę ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie stanowiła cena brutto wskazana w formularzu ofertowym. 4. W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od zawarcia umowy z Zamawiającym, Zamawiający zawiera umowę z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w rozdziale VII Zapytania o cenę lub pozostawi postępowanie bez rozstrzygnięcia. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. 6. W niniejszym postępowania nie przysługują Wykonawcy środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zapytaniu o cenę mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz postanowienia Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, wersja z dnia 21 grudnia 2020 r. Załączniki do zapytania o cenę: - formularz ofertowy – załącznik nr 1 - projekt umowy – załącznik nr 2 - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – załącznik nr 3 Z up. Wójta Gminy Kikół Joanna Małecka Kierownik GOPS Kikół
że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
w temacie wiadomości należy wpisać: GOPS.0911.9.2021 „Zakup i dostawa schodołazu gąsienicowego”.
w postępowaniu;
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;