Zapytanie ofertowe na zadnie "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Kikół w 2022 roku".
Kikół, dnia 21 marzec 2022 r.
Zapytanie ofertowe
Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Kikół w 2022 roku
Gmina Kikół zaprasza do składania ofert cenowych na realizację zadania obejmującego odbiór oraz poddanie odzyskowi lub unieszkodliwieniu odpadów pochodzących z działalności rolniczej, tj. folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag, z obszaru gminy Kikół, zgodnie z poniższą specyfikacją:
1. Zamawiający: Gmina Kikół, Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół
2. Termin realizacji zamówienia:
a) data rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy pomiędzy Gminą Kikół, a Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie tj. 10.01.2022 r.
b) data zakończenia: do 30 czerwca 2022 r.
3. Opis Przedmiotu zamówienia:
CPV: 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami
90512000-9 Usługi transportu odpadów
90500000-2 Usługi związane z odpadami
90514000-3 Usługi recyklingu odpadów
Przedmiotem zamówienia jest usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Kikół.
Zakres rzeczowy obejmuje usunięcie odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Kikół, w tym: załadunek, odbiór odpadów z miejsc wskazanych na terenie gminy Kikół, transport odpadów z miejsca odbioru do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie/unieszkodliwienie lub poddanie odzyskowi odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag wraz z kosztami unieszkodliwiania oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów.
Kod odbioru odpadów: 02 01 04. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi, na podstawie zgłoszeń rolników to ok. 43 Mg.
Zdeklarowane przez rolników ilości odpadów:
Lp. |
Kod odpadu |
Nazwa |
Ilość (Mg) |
a |
b |
c |
d |
1. |
02 01 04 |
Folia rolnicza |
25,271 |
2. |
02 01 04 |
Siatka i sznurek do owijania balotów |
7,350 |
3. |
02 01 04 |
Opakowania po nawozach |
2,150 |
4. |
02 01 04 |
Opakowania typu Big Bag |
7,420 |
RAZEM |
42,191 |
Zamawiający wskaże miejsca na terenie gminy, do którego rolnicy zobowiązani będą dostarczyć odpady we własnym zakresie.
Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:
-
ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń,
-
załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów.
-
transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów,
-
rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1/ spisać z każdą osobą dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:
-
imię i nazwisko właściciela posesji/ użytkownika, który dostarcza odpady;
-
adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych , siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big-Bag
-
datę odbioru
-
wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na: - folie rolnicze białe; - folie rolnicze czarne; - siatki do owijania balotów; - sznurki do owijania balotów; - opakowania po nawozach; - opakowania typu Big Bag;
-
podpis właściciela/ użytkownika
-
podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,
-
pieczęć firmową wykonawcy,
2/ do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej art. 66 i 67 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. 779 z późn. zm. )
3/ wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oryginałów/potwierdzonych za zgodność/ kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz kart przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu.
4/ Wykonawca wykona co najmniej 10-15 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie, czytelnych dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania.
5/ po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu sprawozdanie zawierające:
-
adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady,
-
ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big- Bag.
6/ po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
7/ Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady.
8/ Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
9/ Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi rodzaju odpadów zgodnie z ofertą cenową – wg tabeli dla poszczególnych frakcji odpadów po cenach jednostkowych brutto.
4. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim wg Załącznika nr 1 do zapytania ofertowego.
Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania i dostarczenia oferty w żadnym wypadku, włączając sytuację uwzględnioną w pkt 8.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1/ Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej zamówieniem.
2/ Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3/ Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
4/ Posiadający niezbędną do wykonania wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.
5/ Zamawiający uzna warunki wymienione w pkt 1 – 4 za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o ich spełnianiu.
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy Kikół, Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół do dnia 31 marca 2022r. godz. 15:00.
-
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Kikół, Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół pok. Nr 10 (sekretariat) do dnia 31 marca 2022 r. godz. 15:00 . wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
-
Liczy się data odbioru.
-
Oferta musi być złożona zamkniętej kopercie z opisem nazwy i adresem wykonawcy oraz nazwą i adresem zamawiającego, a także napisem „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Kikół w 2022 roku”.
-
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
-
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
-
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
-
jej treść nie odpowiada treści przedmiotu zamówienia;
7. Kryterium oceny ofert: cena 100%
Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższa cena brutto. Cena za wykonanie przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść za realizację przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
-
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
-
Rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie do 7 dni roboczych od wyznaczonego terminu składania ofert.
-
Jeżeli wykonawca nie złożył formularza oferty wraz z wymienionymi załącznikami i pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) lub oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, oświadczenia lub załączniki są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu,
-
Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
-
Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony pocztą elektroniczną.
-
Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, o miejscu i terminie podpisania umowy
-
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
-
Pracownikiem upoważnionym do kontaktu z wykonawcami jest: Joanna Madzierska tel. 54 289 46 70 wew. 45, e-mail: joannam@kikol.pl
10. Zamawiający zastrzega sobie :
1/ możliwość unieważnienia procedury udzielenia zamówienia, bez wyboru wykonawcy- zgodnie z art. 701§ 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny (Dz.U. z 2020 r., poz. 1740 ze zm.)
Wójt Gminy Kikół
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
zapytanie ofertowe-folia (1.5MB) | ||
ZAŁĄCZNIKI 1-3-folia (61.3kB) | ||
formularz ofertowy-folia (2.4MB) |
Metadane
Podmiot udostępniający: | Gmina Kikół |
Źródło informacji: | Joanna Madzierska |
Data utworzenia: | 2022-03-21 13:18:23 |
Wprowadził do systemu: | Julta Kozłowska Borucka |
Data wprowadzenia: | 2022-03-21 13:18:42 |
Opublikował: | Julta Kozłowska Borucka |
Data publikacji: | 2022-03-21 13:26:29 |
Ostatnia zmiana: | 2022-03-21 13:26:36 |
Ilość wyświetleń: | 610 |