ZAPYTANIE OFERTOWE zakup i dostawa wyposażenia do sal przedszkolnych w ramach projektu nr RPKP.06.03.01-04-0021/17 pn.: "Rozbudowa wraz z adaptacją części budynku Szkoły Podstawowej w Kikole na oddział przedszkolny" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020 ZAPYTANIE OFERTOWE ZOSTAŁO UMIESZCZONE W BAZIE KONKURENCYJNOŚCI
Informacje o ogłoszeniu
Data publikacji ogłoszenia 03-01-2020 Termin składania ofert 14-01-2020 Numer ogłoszenia 1225587
Status ogłoszenia Aktualne Miejsce i sposób składania ofert MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia Iwona Boguska Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia 784046649 Skrócony opis przedmiotu zamówienia Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach projektu nr RPKP.06.03.01-04-0021/17 pn.: "Rozbudowa wraz z adaptacją części budynku Szkoły Podstawowej w Kikole na oddział przedszkolny" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020 Kategoria ogłoszenia Dostawy Podkategoria ogłoszenia Dostawy inne Miejsce realizacji zamówienia Województwo: kujawsko-pomorskie Powiat: lipnowski Miejscowość: Kikół Opis przedmiotu zamówienia Cel zamówienia Celem zamówienia jest wyłonienie dostawcy elementów wyposażenia placówki przedszkolnej. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia do sal przedszkolnych w ramach projektu nr RPKP.06.03.01-04-0021/17 pn.: "Rozbudowa wraz z adaptacją części budynku Szkoły Podstawowej w Kikole na oddział przedszkolny" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020. Kod CPV 30236000-2 Nazwa kodu CPV Różny sprzęt komputerowy Dodatkowe przedmioty zamówienia 31710000-6 – Sprzęt elektroniczny Harmonogram realizacji zamówienia Umowa na dostawę wyposażenia na warunkach określonych w zapytaniu zawarta zostanie w okresie nie dłuższym niż 3 dni od wyłonienia oferenta. Załączniki Pytania i wyjaśnienia Brak pytań i wyjaśnień Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie. Wiedza i doświadczenie Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie. Potencjał techniczny Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie. Osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie. Dodatkowe warunki Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie. Warunki zmiany umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem ich nieważności. Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Ocena oferty Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w oparciu o przyjęte kryteria. Ocena będzie się odbywała osobno dla każdej z części. Oceny ofert będzie dokonywała komisja wg następujących kryteriów: Zamawiający - Beneficjent Nazwa GMINA KIKÓŁ Adres pl. Kościuszki 7 87-620 Kikół kujawsko-pomorskie , lipnowski Numer telefonu 54 289 46 70 Fax 54 289 46 70 NIP 4660331828 Tytuł projektu Rozbudowa wraz z adaptacją części budynku Szkoły Podstawowej w Kikole na oddział przedszkolny Numer projektu RPKP.06.03.01-04-0021/17-02
1. Termin składania ofert upływa 14.01.2020 r. o godz. 11.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną odrzucone.
2. Ofertę należy dostarczyć do Sekretariatu Gminy Kikół, Plac Kościuszki 7, 87 -620 Kikół.
3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z podaniem tytułu zamówienia, tj.: " Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia do sal przedszkolnych ", opatrzonej nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.
4. Pod rygorem nieważności, oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy.
5. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej,
6. Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną z części.
8. Oferta będzie ważna w przypadku, gdy oferent złoży ofertę na wszystkie produkty znajdujące się w danej części.
9. Oferent może złożyć ofertę na jedną, wszystkie części.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w Załączniku Nr 1.
3.Całość wyposażenia powinna posiadać atesty/certyfikaty stwierdzające możliwość użytkowania przez dzieci
w przedszkolu. Sprzęt elektroniczny powinien posiadać min. 24 miesiące gwarancji.
4. Zapytanie podzielono na części:
CZĘŚĆ I – WYPOSAŻENIE SAL DYDAKTYCZNYCH ORAZ POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE OBIEKTU
CZĘŚĆ II – WYPOSAŻENIE W SPRZĘT AUDIOWIZUALNY
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 pn. "opis przedmiotu zamówienia".
37500000-3 – Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
37520000-9 – Zabawki
39000000-2 – Meble
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
39162110-9 – Sprzęt dydaktyczny
39290000-1 – Wyposażenie różne
39530000-6 – Dywany, maty i dywaniki
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy jeżeli nie jest możliwe zrealizowanie przedmiotu umowy w związku z zaistnieniem następujących okoliczności:
a) zdarzenia losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć, zagrażające życiu lub zdrowiu ludzi,
b) brakiem dostępności przedmiotu zamówienia na rynku związany z trwającym procesem produkcyjnym,
3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 może nastąpić zmiana terminu. Termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu do dnia 07.02.2020 r.
4. Okoliczności wymienione w ust. 2 stanowią zamknięty katalog przesłanek do zmian umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie wiążącej podstawy do wyrażenia takiej zgody.
Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
K1. Cena 60 % 60 punktów
K2. Termin realizacji zamówienia 40% 40 punktów
KRYTERIUM: CENA- K1: Opis kryteriów i sposobu oceny oferty
Kryterium wyboru oferty: 60% cena brutto – ocena tego kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Cena oferowana brutto najtańszej oferty
Ilość punktów =--- ------------------------------------------- x 60
Cena ofertowa brutto ocenianej oferty
KRYTERIUM TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: K2:
Kryterium dotyczy terminu realizacji zamówienia: Zamawiający punktował będzie skrócenie terminu realizacji zamówienia, tj. za zrealizowanie zamówienia do 31.01.2020 r. Wykonawca otrzyma: 40 pkt., do 03.02.2020 r. Wykonawca otrzyma: 20 pkt.
Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje skrócenia terminu realizacji zamówienia, jako obowiązujący zostanie przyjęty przez Zamawiającego termin 03.02.2020 r.
2. Zamawiający wybierze ofertę z najwyższą sumą punktów.
3. Zamawiający może prowadzić negocjacje cenowe z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, o ile zaoferowana cena przewyższać będzie budżet przeznaczony na realizację zamówienia.
4. W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający podpisze umowę z kolejnym Wykonawcą, który w niniejszym postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów (jeżeli cena oferty nie przekracza wartości środków przeznaczonych na realizację zamówienia),
5. Ogłoszenie o wynikach postępowania zostanie zamieszczone na stronie internetowej: http://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl,
Załączniki (9) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Iwona Boguska |
Data utworzenia: | 2020-01-03 14:39:15 |
Wprowadził do systemu: | Iwona Boguska |
Data wprowadzenia: | 2020-01-03 14:39:18 |
Opublikował: | Iwona Boguska |
Data publikacji: | 2020-01-03 14:52:10 |
Ostatnia zmiana: | 2020-01-17 11:54:48 |
Ilość wyświetleń: | 1260 |