Kikół, dnia 04.12.2020 r.
Zapytanie ofertowe z dnia 04.12.2020 r. Dotyczy procedury udzielenia zamówienia dla których wartość nie przekracza wyrażonej w złotówkach równowartości 30 000 euro na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawa zamówień publicznych. Gmina Kikół zaprasza do złożenia oferty 1. Zamawiający: Gmina Kikół, Plac Kościuszki 7, 87 -620 Kikół NIP 466-03-318-28 2. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu dla Jednostki Karmelickiej Ochotniczej Straży Pożarnej w Trutowie w ramach środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości. Szczegóły zamówienia: -narzędzie hydrauliczne typu kombi (nożyco – rozpieracz): I klasa zdolności cięcia, siła rozpierania min. 38 kN, minimalna odległość rozpierania 365 mm, siła ciągnięcia maks. 61 kN, dystans ciągnięcia nie mniej niż 380 mm – 1 szt. Narzędzie musi być kompatybilne z posiadanym przez Jednostkę KOSP w Trutowie agregatem zasilającym do narzędzi hydraulicznych P 630 firmy LUKAS. 3. Termin realizacji zamówienia: do 29. 12. 2020 r. 4. Termin i warunki płatności: Rozliczenie za wykonaną dostawę nastąpi na podstawie faktury. Zamawiający zapłaci należność przelewem na rachunek bankowy wykonawcy w terminie do 3 dni, licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury. 5. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: · wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy wg załączonego wzoru formularza ofertowego – Załącznik nr 1 · parafowany wzór umowy - Załącznik nr 2 6. Kryterium wyboru oferty jest najniższa cena. 7. Termin miejsca i składania ofert: 14.12.2020 r. do godz. 9.00 Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Kikół, Pl. Kościuszki 7, 87 – 620 Kikół, pok. 10 osobiście lub listownie zatytułowane: „Oferta na zakup i dostawę sprzętu dla Jednostki Karmelickiej Ochotniczej Straży Pożarnej w Trutowie w ramach środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości.” 8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Agnieszka Wasilewska tel. (54) 289 46 70 wew. 28 9. Opis sposobu przygotowania oferty a) oferta Wykonawcy na wykonanie przedmiotu zamówienia winna być sporządzona w I egzemplarzu, w formie pisemnej, w języku polskim, napisana na maszynie do pisania, komputerze albo ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem; b) wszystkie załączniki powinny być napisane w sposób czytelny i trwały; c) każda poprawka w treści oferty winny być parafowane przez Oferenta; d) oferta cenowa musi zawierać nazwę i adres Wnioskodawcy oraz podpis; e) wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego; f) oferta musi być złożona w dokładnie zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na zakup i dostawę sprzętu dla Jednostki Karmelickiej Ochotniczej Straży Pożarnej w Trutowie w ramach środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości.” g) dokumenty załączone do oferty powinny mieć formę oryginału. Wszystkie strony załączników do oferty muszą być spięte (zszyte) w sposób zapobiegający zdekompletowania ich zawartości. 11. Pozostałe informacje a) Złożenie ofert nie jest jednoznaczne z zawarciem umowy; b) Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane; c) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę; zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie prowadzonego postępowania i nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego; d) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej http;//bip.kikol.pl; e) Po wyborze oferty zostanie zawarta umowa (Załącznik nr 2) Załączniki: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 2. Wzór umowy – załącznik nr 2 3. Informacja RODO- załącznik nr 3