Kikół: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: Aktywizacja zawodowa i społeczna osób bezrobotnych długotrwale korzystających z pomocy społecznej z gminy Kikół
Numer ogłoszenia: 258346 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kikole , Plac Kościuszki 7 a, 87-620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 289 46 70 wew. 36, faks 54 289 46 70.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: Aktywizacja zawodowa i społeczna osób bezrobotnych długotrwale korzystających z pomocy społecznej z gminy Kikół.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób bezrobotnych długotrwale korzystających z pomocy społecznej z gminy Kikół. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Usługa stanowiąca przedmiot postępowania polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/warsztatu dla uczestników projektu z następujących zagadnień: 1) kurs pn.: Operator koparko - ładowarki klasa III (wszystkich typów) dla 2 osób, 2) kurs pn. Magazynier z obsługą wózków widłowych dla 4 osób 3) kurs pn.: Florystyka i bukieciarstwo dla 9 osób 4) kurs pn.: Przedstawiciel handlowy dla 16 osób 5) Warsztaty pracy z dzieckiem niepełnosprawnym dla 8 osób w ramach Umów do Programu Aktywności Lokalnej 6) kurs pn.: Prawo jazdy kat. B dla 16 osób.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Zamawiający dla części zamówienia od nr I do nr V nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 2) Zamawiający dla części zamówienia nr VI - kurs: Prawo jazdy kat. B wymaga, aby Wykonawca posiadał wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 05 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011 r. Nr 30, poz. 151 ze. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie usługi - wraz z dowodami, że usługi te zostały wykonane należycie, odpowiadające swoim rodzajem (rozumianym jako tematyka poszczególnych kursów/szkoleń) usługom stanowiącym poszczególne części zamówienia. Warunek dotyczy wszystkich sześciu części zamówienia i w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia Wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej z części zamówienia odrębnie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) dla części zamówienia od nr I do nr IV dla każdej z części zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą (będąca wykładowcą/trenerem), która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie w dziedzinie, z której będzie prowadzić zajęcia; przy czym przez doświadczenie rozumie się przeprowadzenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, kursów i/lub szkoleń z zakresu/tematyki zgodnych z zajęciami/tematyką danego kursu w wymiarze minimum 40 dni szkoleniowych, przy czym za dzień szkoleniowy uznaje się dzień, w którym szkolenie lub/i szkolenie trwały co najmniej 5 godzin zegarowych, a do czasu szkolenia lub kursu nie są wliczane przerwy. Warunek dotyczy wszystkich ww. części zamówienia i w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia Wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej z części zamówienia odrębnie. b) dla części zamówienia nr V: Warsztaty pracy z dzieckiem niepełnosprawnym dla 8 osób w ramach umów do Programu Aktywności Lokalnej dysponuje co najmniej jedną osobą (będącą trenerem), która: - posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia oraz - co najmniej trzyletnie doświadczenie pracy w charakterze psychologa. c) dla części zamówienia nr VI - kurs pn.: Prawo jazdy kat. B dysponuje co najmniej jedną osobą, która jest wpisana do ewidencji instruktorów i posiada uprawnienia do prowadzenia szkoleń w zakresie co najmniej kat. B w rozumieniu ustawy z dnia 05 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011 r. Nr 30, poz. 151 ze zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony Formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie; c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; e) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, g) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy, h) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmianę miejsca realizacji szkoleń, przy czym zmiana nie prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kikol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kikole, ul. Plac Kościuszki 7a, 87-620 Kikół..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kikole, ul. Plac Kościuszki 7a, 87-620 Kikół, I piętro, pok. 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane w ramach projektu systemowego pt. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób bezrobotnych długotrwale korzystających z pomocy społecznej z gminy Kikół, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator koparko - ładowarki klasa III (wszystkich typów) dla 2 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest nabycie wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych pozwalających na uzyskanie stosownych uprawnień zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami do wykonywania pracy na stanowisku operator koparko- ładowarki klasa III (wszystkich typów)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Magazynier z obsługą wózków widłowych dla 4 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest nabycie wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych pozwalających na uzyskanie stosownych uprawnień zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami do wykonywania pracy na stanowisku magazyniera z obsługą wózków widłowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Florystyka i bukieciarstwo dla 9 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach szkolenia uczestnicy powinni zapoznać się m. in. z technikami układania i tworzenia kompozycji, bukietami, dekoracjami okolicznościowymi, wiązankami i dekoracjami tworzonymi z kompozycji roślinnych na różnego rodzaju okoliczności..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedstawiciel handlowy dla 16 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie uczestników/uczestniczek do wykonywania zawodu przedstawiciela handlowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warsztaty pracy z dzieckiem niepełnosprawnym dla 8 osób w ramach Umów do Programu Aktywności Lokalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem warsztatów jest doskonalenie przez uczestniczki kompetencji społecznych jako rodzic..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. B dla 16 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest zdobycie przez uczestników/uczestniczek kursu wiedzy i umiejętności w zakresie zasad dotyczących ruchu drogowego oraz poruszania się po drodze, przygotowanie uczestnika/uczestniczki do uzyskania uprawnień kierowcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: