ZAPROSZENIE NR 1 DO SKŁADANIA OFERT NA
Usługi integracji społecznej

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Kikół uzyskała dotację w wysokości 358 126,80 zł z czego kwotę maksymalnie 38 000,00 zł, przeznacza na realizację niżej określonych usług.

1.ZAMAWIAJĄCY

Wójt Gminy Kikół, (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

2.SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Gminy w Kikole, Plac Kościuszki 7, dnia 7 sierpnia 2008 r. o godzinie 1000.

3.PROCEDURA

Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

4.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: „Prowadzenie Małego Przedszkola w Suminie – alternatywnej formy wychowania przedszkolnego”.:
- dostępność usług od poniedziałku do piątku przez minimum 4 godz. dziennie, w godzinach przedpołudniowych,

- liczba dzieci objętych opieką w grupie nie może przekroczyć 15,
- zapewnienie opieki pedagogicznej.

Termin wykonania zamówienia: 01.09.2008 r. – 31.08.2009 r.

„Zamawiający udostępni w formie umowy-użyczenia pomieszczenie przedszkola wraz z wyposażeniem mieszczące się w budynku Publicznego Gimnazjum w Suminie w celu realizacji zadania. Wykonawca nie będzie uprawniony do ubiegania się o zwrot nakładów poniesionych na wyremontowanie użyczonego obiektu. Koszty eksploatacji obiektu w okresie realizacji projektu ponosić będzie gmina Kikół”.

5.UPRAWNIENI USŁUGODAWCY

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

1.Organizacje pozarządowe (NGOs)

2.Organizacje kościelne

3.Prywatni usługodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,

4.Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze

5.Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jest i im podległe jednostki organizacyjne,

6.KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ

1.w odniesieniu do części I ( pkt. 4)

a)zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług ,

b)dysponowanie min. 1 osobą z wykształceniem wyższym kierunek pedagogika lub pokrewne oraz min. 2 letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi

c)przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć.

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty:

- imienny wykaz kadry wraz z kwalifikacjami

- program zajęć

7.PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT

SKŁADANIE OFERT

a)Oferty techniczno - finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy w Kikole, Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół w terminie do 25 sierpnia 2008 r.

b)Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)

c)Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem

„Oferta na świadczenie usług: „Prowadzenie Małego Przedszkola w Suminie – alternatywnej formy wychowania przedszkolnego”. Ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

OCENA OFERT

1.Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

a)Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6

b)Wybór najkorzystniejszej oferty.
Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

c)Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),

2.Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 1 tygodnia od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.

3.Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

4.Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.

8.KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z p. Krzysztofem Wajerem podinspektorem ds. funduszy Unii Europejskiej i zamówień publicznych, tel./fax. 054 289 46 70 wew. 32 pokój nr 12, adres e- mail: krzysztofw@kikol.pl .

9.ZAŁĄCZNIKI

1. Formularz Oferty

2. Wzór Umowy

3. Wzór Sprawozdania