Dostawa kruszywa - kamienia łamanego na drogi gminne dla Gminy Kikół w 2015 r.
Kikół: Dostawa kruszywa - kamienia łamanego na drogi gminne dla Gminy Kikół w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 51277 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kikół , Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 289 46 70, faks 54 289 46 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kikol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa - kamienia łamanego na drogi gminne dla Gminy Kikół w 2015 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa kamiennego z kamienia łamanego o frakcji 0 - 31,5mm (dopuszczalna zawartość żwiru do 20%) w ilości ok. 2 000 ton z przeznaczeniem na utwardzenie dróg gminnych w 2015 roku, - w/w kruszywa muszą spełniać wymagania udzielonego zamówienia, być wolne od wszelkich substancji promieniotwórczych i rakotwórczych, związków azbestu, metali, szkła oraz spełniać normy PN-EN 13242 - dostawa realizowana będzie samochodami samowyładowczymi o masie ładowności nieprzekraczającej 20ton - dostawa kruszywa w godzinach od 8.00 do 16.00- przez dostawę należy rozumieć: zakup, załadunek transport oraz rozładunek, rozładunek następował będzie podczas wolnej jazdy pojazdu bezpośrednio na drogę oraz obejmuje równomierne rozprowadzenie kruszywa przy użyciu równiarki drogowej - brak możliwości tymczasowego składowania materiału, kruszywo powinno być rozprowadzone na drodze bezpośrednio po rozładunku nie powodując braku przejazdu drogą, - dostawa odbywać się będzie sukcesywnie w czasie obowiązywania umowy bez możliwości tymczasowego składowania materiału, po uprzednim uzgodnieniu ilości, miejsca oraz terminu dostawy z pracownikiem Urzędu Gminy w Kikole właściwym ds. dróg lub wskazanym przez niego sołtysem, - Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia o 20% wielkości zamówienia proporcjonalnie do posiadanych środków przeznaczonych na jego realizację
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.00.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2000,00 PLN ( słownie złotych: dwa tysiące 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca musi dysponować samochodami samowyładowczymi, umożliwiającymi rozładunek w małych ilościach, jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia o 20% wielkości zamówienia proporcjonalnie do posiadanych środków przeznaczonych na jego realizację.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kikol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kikół, Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Kikole, Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki (5) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
SIWZ (811.8kB) | ||
ogłoszenie o zamówieniu (3.9MB) | ||
pytania (875.2kB) | ||
zawiadomienie o wyborze oferty (1.2MB) | ||
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (1.5MB) |
Metadane
Źródło informacji: | Magdalena Karaś - Sadowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Magdalena Karaś |
Data wprowadzenia: | 2015-04-14 07:49:07 |
Opublikował: | Magdalena Karaś |
Data publikacji: | 2015-04-14 08:09:35 |
Ostatnia zmiana: | 2015-05-18 10:32:25 |
Ilość wyświetleń: | 1436 |