Kikół: Dostawa wyposażenia (sprzęt komputerowy i elektroniczny) do szkół z terenu gminy Kikół w ramach projektu: Rozwój infrastruktury edukacyjnej w Gminie Kikół - wyposażenie i dostosowanie pracowni w szkołach
Numer ogłoszenia: 220450 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kikół , Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 289 46 70, faks 54 289 46 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kikol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia (sprzęt komputerowy i elektroniczny) do szkół z terenu gminy Kikół w ramach projektu: Rozwój infrastruktury edukacyjnej w Gminie Kikół - wyposażenie i dostosowanie pracowni w szkołach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z montażem sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz mebli w ramach projektu Rozwój infrastruktury edukacyjnej w Gminie Kikół - wyposażenie i dostosowanie pracowni w szkołach. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostarczenie wraz z montażem wyposażenia dwóch pracowni językowych 20 - stanowiskowej oraz 24 - stanowiskowej w meble oraz sprzęt elektroniczny. 2. Dostarczenie sprzętu komputerowego. Sprzęt komputerowy i elektroniczny musi być fabrycznie nowy i wolny od wad. Musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Jeżeli w szczegółowym zestawieniu sprzętu komputerowego i elektronicznego wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów lub podano nazwę własną produktu, Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału wskazanego w wykazie. Przedmiot zamówienia zawiera oprócz dostawy pełny min. 36-miesięczny serwis gwarancyjny obejmujący naprawę w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnej eksploatacji. Jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa niż wymagana niniejszą SIWZ, wówczas Zamawiający przyjmuje gwarancję producenta. Ponadto cały sprzęt elektroniczny winien być objęty gwarancją NBD (Next Business Day). Koszty spedycji, montażu, ustawienia, serwisu gwarancyjnego, ponosi Wykonawca i rozlicza je poprzez wkalkulowanie w cenę oferty. Przedmiot zamówienia po dostarczeniu i ustawieniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego muszą być wolne od wad, w przeciwnym przypadku Zamawiający nie dokona odbioru. Przedmiot zamówienia musi posiadać zgodność z Polskimi Normami lub innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi dopuszczenia wyrobu do obrotu towarów, odpowiadać wymogom przeciwpożarowym, spełniać warunki BHP zgodne z obowiązującymi przepisami. Komputery powinny być wyposażone w system operacyjny Windows 7 Home Premium. Przedmiot zamówienia został szczegółowej opisany w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.00.00-0, 38.65.21.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: : Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł, słownie: dwa tysiące pięćset zł. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy - Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 oraz SIWZ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. Warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum 50 000,00 zł. (brutto) każda z dostaw.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

MOŻLIWE ZMIANY W UMOWIE ORAZ WARUNKI TAKIEJ ZMIANY 1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana terminu realizacji umowy z powodu działania siły wyższej, uniemożliwiającej realizację umowy w terminie określonym pierwotnie, 2) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty inwestycji). 3)Wystąpienia okoliczności, których nie byo można przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności. 2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) ad pkt 1 - zmiana terminu realizacji umowy o czas działania siły wyższej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania, 2) ad pkt 2 - zmiana wartości umowy lub zmiana innych zapisów umowy powodująca odniesienie korzyści przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kikol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kikół ul. Plac Kościuszki 7 87-620 Kikół pok. nr 16..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kikół ul. Plac Kościuszki 7 87-620 Kikół pok. nr 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany został z RPO WKP Priorytet 3 Rozwój Infrastruktury Społecznej Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie