Zarządzenie Nr 56/2011
Wójta Gminy Kikół

z dnia 1 września 2011 r.

w sprawie wprowadzenia zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Gminy w Kikole 

Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U z 2001 roku, Nr 142, poz.1591 z późn. zm.) oraz § 1 ust. 3, § 2 ust.2 i 3, § 42 ust.3, § 58 ust. 4 instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14 poz. 67) oraz § 27 punkt 3 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Kikole stanowiący załącznik do Zarządzenia Nr 30/2011 Wójta Gminy Kikół z dnia 30 marca 2011 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urząd Gminy w Kikół. 

zarządza się, co następuje: 

§ 1. W Urzędzie Gminy w Kikole ustala się wykonywanie czynności kancelaryjnych w systemie tradycyjnym. Całość dokumentacji należy gromadzić i przechowywać w teczkach aktowych, a dekretacji dokonuje się na pismach w postaci papierowej. 

§ 2. W celu bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych wyznaczam Panią Justynę Zakrzewską na Koordynatora Czynności Kancelaryjnych w Urzędzie Gminy w Kikole oraz Panią Małgorzatę Falkowską Jej Zastępcę. 

§ 3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zarządzeniem zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 

§ 4. . Określa się rodzaje przesyłek wpływających do Urzędu Gminy w Kikole, które nie będą otwierane przez sekretariat – punkt kancelaryjny: 

- korespondencja zawierającej informacje niejawne, 

- stanowiąca tajemnicę skarbową, 

- ofert w konkursach dotyczących pożytku publicznego, 

- ofert dotyczących zamówień publicznych, 

- ofert dotyczących naboru na wolne stanowiska, 

- adresowanych imiennie, mających znamiona korespondencji prywatnej 

- przesyłek wartościowych, 

- opatrzonych klauzulą „do rąk własnych”. 

§ 5. Zobowiązuje się wszystkich pracowników do zapoznania się z niniejszym Zarządzeniem i do jego przestrzegania. 

§ 6. Nadzór nad wykonaniem niniejszego Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy 

§ 7. 1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 

2. Zarządzenie podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Kikole.