Zarządzenie 56/2011
Zarządzenie Nr 56/2011
Wójta Gminy Kikół
z dnia 1 września 2011 r.
w sprawie wprowadzenia zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Gminy w Kikole
Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U z 2001 roku, Nr 142, poz.1591 z późn. zm.) oraz § 1 ust. 3, § 2 ust.2 i 3, § 42 ust.3, § 58 ust. 4 instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14 poz. 67) oraz § 27 punkt 3 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Kikole stanowiący załącznik do Zarządzenia Nr 30/2011 Wójta Gminy Kikół z dnia 30 marca 2011 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urząd Gminy w Kikół.
§ 1. W Urzędzie Gminy w Kikole ustala się wykonywanie czynności kancelaryjnych w systemie tradycyjnym. Całość dokumentacji należy gromadzić i przechowywać w teczkach aktowych, a dekretacji dokonuje się na pismach w postaci papierowej.
§ 2. W celu bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych wyznaczam Panią Justynę Zakrzewską na Koordynatora Czynności Kancelaryjnych w Urzędzie Gminy w Kikole oraz Panią Małgorzatę Falkowską Jej Zastępcę.
§ 3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zarządzeniem zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
§ 4. . Określa się rodzaje przesyłek wpływających do Urzędu Gminy w Kikole, które nie będą otwierane przez sekretariat – punkt kancelaryjny:
- korespondencja zawierającej informacje niejawne,
- stanowiąca tajemnicę skarbową,
- ofert w konkursach dotyczących pożytku publicznego,
- ofert dotyczących zamówień publicznych,
- ofert dotyczących naboru na wolne stanowiska,
- adresowanych imiennie, mających znamiona korespondencji prywatnej
- opatrzonych klauzulą „do rąk własnych”.
§ 5. Zobowiązuje się wszystkich pracowników do zapoznania się z niniejszym Zarządzeniem i do jego przestrzegania.
§ 6. Nadzór nad wykonaniem niniejszego Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy
§ 7. 1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
2. Zarządzenie podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Kikole.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Justyna Zakrzewska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Wajer |
Data wprowadzenia: | 2011-09-02 07:51:54 |
Opublikował: | Krzysztof Wajer |
Data publikacji: | 2011-09-02 07:52:47 |
Ostatnia zmiana: | 2011-09-02 07:53:01 |
Ilość wyświetleń: | 1348 |