Zarządzenie Nr 36/2011
Wójta Gminy Kikół

z dnia 1 czerwca 2011 r.

w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Kikół 

Na podstawie art.1042 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j: Dz. U. z 1998r. Nr 21, poz.94 z późn. zm.) 

zarządzam, co następuje: 

§ 1. W załączniku do zarządzenia Nr 25/08 Wójta Gminy Kikół z dnia 03 lipca 2008 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Kikół, wprowadza się następujące zmiany: 

W rozdziale III „Podstawowe obowiązki i prawa pracownika”: 

w § 5 pkt 2 podpunkt 14 otrzymuje brzmienie: 

"W związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy (w tym również urlop bezpłatny) pracownik jest obowiązany: 

a) rozliczyć się z Urzędem z pobranych zaliczek, pożyczek lub innych zobowiązań np. pobrane materiały, narzędzia, odzież roboczą i ochronną itp., 

b) rozliczyć się z wyposażenia stanowiska pracy w środki trwałe i przedmioty nietrwałe, 

c) dokonać przekazania dokumentów ze wskazaniem spraw do załatwienia. 

d) uzyskać odpowiednie wpisy w karcie obiegowej, stanowiącej załącznik Nr l do niniejszego zarządzenia. 

e) rozliczenie, o którym mowa w podpunkcie 14 lit. a następuje poprzez uzyskanie stosownych wpisów w karcie obiegowej. Kartę obiegową wystawia osoba prowadząca sprawy kadrowe w Urzędzie. Kartę, po jej wypełnieniu, przechowuje się w aktach osobowych pracownika. 

f) w karcie obiegowej w rubryce „zobowiązanie pracownika względem pracodawcy" wpisuje się oraz opatruje data. podpisem i pieczęcią osoby uprawnionej, stosownie do okoliczności: „brak zobowiązania", „rozliczony", „rozliczy się w terminie i na warunkach przyjętego (dopuszczonego), w formie pisemnej zobowiązania". 

g) do wpisu w karcie obiegowej uprawniony jest: 

- pracownik bezpośrednio odpowiedzialny za prowadzenie ewidencji środków trwałych i ewidencji ilościowej, przedmiotów, podlegających zwrotowi. w związku z zatrudnieniem, albo pracownik zastępujący, albo bezpośredni przełożony; 

- pracownik merytorycznie odpowiedzialny za egzekwowanie zobowiązań od pracowników, w tym o charakterze finansowym, podjętych w czasie zatrudnienia względem Urzędu i jego funduszy, albo bezpośredni przełożony. 

h) rozliczenie, o którym mowa podpunkcie 14 lit. b winno być zgodne z ewidencją księgową sporządzono przez pracownika prowadzącego ewidencję środków trwałych i pozostałych środków trwałych. 

i) Rozliczenie, o którym mowa w podpunkcie 14 lit. c następuje w formie przekazania protokolarnego. Protokół opatruje się datą i podpisem osoby zdającej i osoby przyjmującej. Protokół zatwierdza osoba bezpośrednio przełożona. 

j) Kartę obiegową sporządzoną w związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy (w tym również urlop bezpłatny), po uzyskaniu stosownych wpisów, zatwierdza osoba bezpośrednio przełożona." 

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie w dniu podpisania