Kikół, dn. 09.02.2011 r.

UG. 6220.1.1.2011

Zawiadomienie
o wszczęciu postępowania w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) oraz na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)

zawiadamiam,

że w dniu 9 lutego 2011 r. zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na:

Budowie elektrowni wiatrowej o mocy 850 kW typu E - 53

przewidzianego do realizacji w miejscowości Sumin, gmina Kikół w granicach działki o numerze ewidencyjnym 131/1, obręb Sumin

Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) organ administracji publicznej prowadzący postępowanie pismami z dnia 09.02.2011 r. nr UG. 6220.1.2.2011 i nr UG. 6220.l.3.2011 wystąpił do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lipnie z wnioskiem o uzyskanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby - opinii co do zakresu raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla w/w inwestycji.

Zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.) organy administracji publicznej zobowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych zastrzeżeń.

Wobec powyższego informuję, że zainteresowane strony w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma, ukazania się na tablicy ogłoszeń i zamieszczenia go na stronie internetowej Urzędu Gminy Kikół (BIP) mogą:

1. Zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy w Kikole ul. Plac Kościuszki 7 w pok. nr 12 od poniedziałku do piątku w godz. 7.15 - 15.15,

2. Składać wnioski, uwagi i zastrzeżenia w tej sprawie w Urzędzie Gminy w Kikole, ul. Plac Kościuszki 7, 87 - 620 Kikół.