Zarządzenie Nr 13/2010
Wójta Gminy Kikół

z dnia 10 lutego 2010 r.

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej 

Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 ze zm.), 

zarządzam, co następuje: 

§ 1. Przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej (spisu z natury) środków trwałych, wyposażenia oraz materiałów znajdujących się w Gimnazjum Publicznym w Kikole. 

§ 2. Do przeprowadzenia inwentaryzacji wymienionych składników majątkowych wyznaczam komisję w składzie: 

1)Jacek Wilkanowski - Przewodniczący, 

2)Barbara Witkowska - Członek komisji, 

3)Przedstawiciel Gimnazjum Publicznego w Kikole - Członek komisji. 

§ 3. Inwentaryzacja przeprowadzana będzie przy czynnym udziale osoby materialnie odpowiedzialnej - P. Marii Grzelak Dyrektora Gimnazjum Publicznego w Kikole. 

§ 4. Osoby powołane w skład komisji ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu. 

§ 5. Ostateczny termin zakończenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej ustalam na dzień 15 lutego 2010 r. 

§ 6. Wykonanie zarządzenia powierzam Dyrektorowi Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Placówek Oświatowych w Kikole. 

§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.