Uchwała Nr XLI/265/2010
Rady Gminy Kikół

z dnia 21 września 2010 r.

w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za pierwsze półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury 

Na podstawie art. 266 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.), 

uchwala się, co następuje: 

§ 1. Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy za pierwsze półrocze powinna przedstawiać następujące dane: 

1)wykonanie planu dochodów i wydatków budżetowych w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do uchwały, 

2)część opisową dotyczącą wykonania planu dochodów i wydatków, 

3)wykonanie planu przychodów i rozchodów gminy, 

4)omówienie zadań majątkowych z uwzględnieniem stopnia ich realizacji, 

5)wykaz jednostek budżetowych, które utworzyły rachunki dochodów własnych oraz zestawienie dochodów własnych i wydatków nimi sfinansowanych. 

§ 2. Do informacji o przebiegu wykonania budżetu za pierwsze półrocze winno być załączone sprawozdanie z wykonania planu finansowo – rzeczowego Gminnej Biblioteki Publicznej w Kikole za II kwartały wraz z częścią opisowa zawierającą m.in. informacje o stanie należności i zobowiązań, w tym wymagalnych. 

§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Kikół. 

§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. 


Uzasadnienie

Stosownie do art. 266 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz jednostek zaliczanych do podsektora samorządowego (między innymi instytucji kultury) za pierwsze półrocze określa organ stanowiący jednostki samorządu terytorialnego, co czyni się niniejszą uchwałą. 


Załącznik do Uchwały Nr XLI/265/2010
Rady Gminy Kikół
z dnia 21 września 2010 r.

 

Wykonanie planu dochodów budżetowych w układzie tabelarycznym 

 

Dział

Rozdział

§

Wyszczególnienie

Plan po zmianach

Wykonanie

%
wykonania

Należności wymagalne

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Wykonanie planu wydatków budżetowych w układzie tabelarycznym 

 

Dział

Rozdział

§

Wyszczególnienie

Plan po zmianach

Wykonanie

%
wykonania

Zobowiązania wymagalne

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.