Zamawiający:
Wójt Gminy Kikół, Plac Kościuszki 7, 87 – 620 Kikół, tel./fax. 054 289 46 70, e-mail: urzad@kikol.pl

Tytuł przetargu:
Przetarg nieograniczonym na wykonanie rekultywacji Gminnego Składowiska Odpadów Komunalnych w Grodzeniu

CPV:
45.22.21.10 - 3, 45.11.23.30 – 7

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony

Warunki:
zgodnie ze Specyfikacją

Termin realizacji:
do 31.10.2011 r.

Osoba odpowiedzialna:
Tomasz Krasuski, tel. (054) 289 46 70 wew. 30, 87-620 Kikół, Plac Kościuszki 7, pok. nr 12

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy w Kikole, Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół, pok. nr 10 (sekretariat)

Oferty można składać do:
2010-10-04 godz: 10:00

Otwarcie ofert:
2010-10-04 godz: 10:30

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Kikole, Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół, sala posiedzeń pok. nr 4

Kryteria wyboru:
cena=100%

Wadium:
nie wymagane

Uwagi:
Zapytanie 1. Ponieważ do oferty należy załączyć wypełniony i podpisany wzór umowy prosimy o wyjaśnienie jaki termin należy wpisać w paragrafie 8 punkcie l umowy?

Odpowiedź 1. Oferent sam może określić termin płatności faktur, jednak termin ten nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.

Zapytanie 2. W punkcie XII SIWZ napisano, że cenę za wykonanie umowy należy podać w formularzu ofertowym i musi być ona zgodna z kosztorysem ofertowym. Zamawiający określił w postępowaniu ryczałtowy charakter wynagrodzenia Prosimy o wyjaśnienie czy kosztorys stanowi opis przedmiotu zamówienia i należy go dołączyć do oferty, czy też ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys nie jest wymagany ?

Odpowiedź 2. Kosztorys ofertowy stanowi dokument opisujący przedmiot zamówienia i należy załączyć go do oferty.

Zapytanie 3. W związku z zapisami w punkcie III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia podpunkt 3, prosimy o podanie, które pozycje z kosztorysu załączonego przez Zamawiającego należy zmienić i jakie przyjąć w nich obmiary ?

Odpowiedź 3. Na dzień dzisiejszy dodatkowo złożonych jest ok. 500 m3 odpadów.
Z kosztorysu załączonego przez Zamawiającego do SIWZ należy zmienić pozycję nr
- 5 d. 3
- 6 d. 3
- 7 d. 3
- 9 d. 3
i przyjąć w nich obmiar 500 m3.

Zapytanie 4. W paragrafie 2 umowy Zamawiający ustala termin zakończenia robót na dzień 30.10.2011 r. Czy termin ten można skrócić ?

Odpowiedź 4. Nie

Zapytanie 5. Czy podany w paragrafie 2 umowy termin rozpoczęcia robót; „od dnia podpisania umowy" jest również terminem przekazania placu budowy przez Zamawiającego ?

Odpowiedź 5.Umowny termin rozpoczęcia robót „od dnia podpisania umowy" jest również terminem przekazania placu budowy przez Zamawiającego.

Zapytanie 6. Czy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT na roboty budowlane Zamawiający dopuszcza zmianę wartości brutto umowy ?

Odpowiedź 6. Ani Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, ani umowa stanowiąca załącznik do powyższej specyfikacji nie przewidują zmiany wartości brutto umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT na roboty budowlane.


Firmy uczestniczące